Ud8 portada

UD10 A MODA NA GUERRA

  • Inventan o nailon

    Inventan o nailon
    A italiana Elsa Schiaparelli abre a súa boutique no 21 da praza Vendóme de París.
  • Wallace Carothers inventa o nailon

    Wallace Carothers inventa o nailon
    Wallace Carothers inventa o nailon no centro de investigación de Dupont. A nova fibra substitúe a seda en diversos produtos.
  • Roupa angulosa e estruturada

    Roupa angulosa e estruturada
  • Acceso da muller ó traballo remunerado

    Acceso da muller ó traballo remunerado
    Co acceso da muller ó traballo remunerado, a roupa diaria faise mais angulosa e estruturada, con ombros cadrados e tacón baixo.
  • A roupa práctica

    A roupa práctica
    En setembro Gran Bretaña e Francia declaran a guerra a Alemaña. A roupa debe ser práctica. Vogue centrase no pantalón para condutores voluntarios. O xersei e a base de moitos estilos, e a saia, larga e ampla.
  • Estréase O que o vento levou

    Estréase O que o vento levou
    Estréase O que o vento levou, que pon unha nota romántica a moda feminina que non volverá a verse ata el “New Look” de Dior de 1947
  • A gravata ensánchase

    A gravata ensánchase
    A gravata ensanchase e adopta motivos osados que van desde deseños Art Déco ata temas tropicais
  • Utility Garment

    Utility Garment
    32 modelos de prendas funcionais producidas en serie por unha sociedade de diseñadores que se instituíu en Londres en 1941 para un proxecto de nacional de definición básicas das liñas con cortes estandarizados. Eso supuxo unha democratización das formas. Entre outros traballos se encargaron dos uniformes femininos do exército británico: Royal Air Force e Cruz Vermella
  • O labial vermello

    O labial vermello
    En plena guerra o goberno británico considerou que os labiais eran imprescindibles como levantadores da moral do pobo. Dende entón , as ventas de cosméticos posicionáronse como barómetro económico nas épocas de recesión.
  • Rosie a remachadora

    Rosie a remachadora
    Rosie a remachadora e a estrela dunha canción que eloxia as estadounidenses que traballan nas fabricas. A súa imaxe e a de unha muller práctica con mono azul e o pelo recollido baixo un pano roxo con toupas brancos.
  • Colaboración de Cocó Chanel coa Gestapo

    Colaboración de Cocó Chanel coa Gestapo
    Durante a ocupación alemá de Francia, Cocó Chanel, a raíz da súa relación co oficial nazi Hans Günter von Dincklage, colaborou coa Gestapo. Unha das súas misións foi levar a finais de 1943 unha oferta de paz de parte das SS ó primeiro ministro británico Winston Churchill co obxectivo de rematar á guerra
  • Novos materiais

    Novos materiais
    Talentos como Ferragamo ou Lesage utilizaron materiais económicos e alternativos para realizar as súas obras. Bramante, rafia, papel de aluminio, papel de periódico, cáscaras de noz ou cortiza formaban parte dos materiais que utilizaban.
  • Disturbios do zoot suit nos Anxeles

    Disturbios do zoot suit nos Anxeles
    Disturbios do zoot suit nos Anxeles (California): marines e mariñeiros brancos enfróntanse aos pachucos (xoves de orixen mexicano) que levan traxes que requiren demasiada tela.
  • Teas baratas e cortes sobrios

    Teas baratas e cortes sobrios
    O racionamento endurecese e aforrase todo o posible na moda. As telas son baratas, e os cortes, sobrios.
  • A moda civil emula os uniformes

    A moda civil emula os uniformes
    A visible presencia militar durante a guerra inspira a os deseñadores. A moda civil emula os uniformes.
  • Rita Hayworth

    Rita Hayworth
    Rita Hayworth foi o símbolo da década. Encarnou a quinta esencia da beleza feminina e se identificaba co desexo erótico e as ganas de vivir a pesar de todo. En 1946, a súa imaxe se pegou sobre a bomba atómica experimental lanzada sobre o atoón Bikini, o que lle valeu o apelativo de atómica.
  • New Look de Christian Dior

    New Look de Christian Dior
    Christian Dior propón un tipo de look que se dirixe a un tipo de muller adiñeirada, señorial e refinada, que exalta ó máximo as formas femininas, contribuíndo a relanzar, tras a guerra, o sistema da moda francesa e logrando un aumento da produción téxtil.