-
Fishermen at Sea - J. M. W. Turner
-
La maja desnuda - Francisco de Goya
-
Naixement Frédéric Chopin
-
El caminant davant d'un mar de boira - Caspar David Friedrich
-
El rai de la Medusa - Théodore Géricault
-
Pintures Negres - Francisco de Goya
-
La catedral de Salisbury, vista desde el jardín del palacio arzobispal - John Constable
-
Boulevard du Temple - Louis-Jaques Mandé Daguerre
-
El Desesperado
- Gustave Courbet
- Academicisme
-
Crystal Palace
- Paxton
- Arquitectura victoriana
-
Ofelia - John Everett Millais
-
Lovers listening to music - Lizzie Siddal
-
Les Espigolaires
- Millet
- Realisme
-
Pla Cerdà
- Cerdà
- Art modern
-
Head of Mrs. Eaton / Fanny Eaton - Joanna Mary Boyce
-
El Vagón De Tercera Clase
- Honoré Daumier
- Realisme
-
Parlament britànic
- Pugin i Barry
- Arquitectura gòtica i victoriana
-
The Farewell
- Harriet Backer
- Realisme
-
Honeysuckle - Jane Morris
-
El Dinar Dels Remers
- Renoir
- Impressionisme / Art modern
-
La Migdiada
- Martí i Alsina
- Realisme
-
Beatrice - Marie Spartalli Stillman
-
Torre Eiffel
- Eiffel
- Arquitectura del ferro
-
Els Primers Freds
- Blai
- Modernisme / Art modern
-
Sortida dels obrers de la fàbrica - Louis Lumière
-
Richard F. Outcault - Yellow Kid
The Yellow Kid, més conegut com El Noi Groc (The Yellow Kid en anglès), va ser el personatge principal de la sèrie Hogan s Alley, una tira de premsa nord-americana obra de Richard F. Outcault i publicada entre 1895-1898. La tira, obra de Richard F. Outcault, va aparèixer ocasionalment a la revista Truth (1894-1895) com una macroviñeta en blanc i negre, amb el personatge jugant encara un paper secundari. -
Banqueta de fumar - Guimard
-
Helen of Troy - Evelyn de Morgan
-
Magatzems Carson
- Sullivan
- Modernisme
-
Hospital de Sant Pau - Lluís Domènech i Montaner
-
El pensador
- Rodin
- Realisme
-
Palau de la música catalana - Lluís Domènech i Montaner
-
Casa Milà - Antoni Gaudí
-
Els Burgesos de Calais
- Rodin
- Impressionisme / Art modern
-
Formes úniques de continüitat en l'espai - Boccioni
-
Primera Guerra Mundial
-
Cadira vermella i blava - Rietveld
-
Revolució Russa
-
Rien que les heures - Alberto Cavalcanti
Rien que les heures és una pel·lícula muda experimental de 1926 de el director brasiler Alberto Cavalcanti que mostra la vida de París en un dia en 45 minuts. -
Negre i blanc - Man Ray
Negra i Blanca és un retrat fotogràfic realitzat per Man Ray el 1926, representant a Kiki de Montparnasse mantenint prop d'ella una màscara africana. És la seva fotografia més coneguda i un destacat exponent de l'Surrealisme. -
Fritz Lang - Metropolis
Metròpolis és una pel·lícula muda alemanya de 1927 del gènere de ciència ficció dirigida per Fritz Lang i realitzada per la productora UFA. És considerada una de les grans pel·lícules de cinema expressionista alemany i de la història de el cinema mundial. -
Pavelló Alemany - Ludwig Mies van der Rohe, Lilly Reich
-
Crack del 29
-
Chester Gould - Dick Tracy
Dick Tracy és una tira de premsa nord-americana, protagonitzada pel personatge homònim, qui lluita contra el crim des del seu treball d'inspector de policia. Va ser creada per Chester Gould el 1931, va ser molt ben rebuda en la cultura popular, i va tenir multitud d'adaptacions a altres mitjans.La tira va començar a publicar-se el 4 d'octubre de 1931 al Chicago Tribune, després d'haver rebutjat altres idees de l'autor. -
Guerra Civil Espanyola
-
Mare migrant - Dorothea Lange
Aquesta fotografia, titulada Migrant Mother, va ser captada per Dorothea Lange el 1936 a Nipomo, Califòrnia, durant la Gran Depressió. Posava cara al Dust Bowl Refugee. La protagonista es deia Florence Owens Thompson; el seu semblant es va convertir en una icona universal de la representació de l'sofriment i la pobresa. -
Robert Capa - Mort d'un milicià
Mort d'un milicià és una de les fotografies més conegudes de la Guerra Civil espanyola, atribuïda a Robert Capa i presa el 5 de setembre de 1936, al terme municipal de Mirall. Aquesta fotografia està considerada com una imatge icònica de segle XX . -
Guàrdies d'assalt darrere d'una barricada de cavalls - Agustí Centelles
Un grup de guàrdies d'assalt apostats després d'uns cavalls morts com a barricada. La imatge de Centelles està presa al carrer de la Diputació, de Barcelona, el 19 de juliol de a 1936. -
Action Comics n1
-
Segunda Guerra Mundial
-
J. Howard Miller - We can do it.
We Can Do It! és un cartell de propaganda americana de la Segona Guerra Mundial, creat per J. Howard Miller en 1943 per Westinghouse Electric, com una imatge inspiradora per aixecar la moral de les treballadores. -
Casa Kaufmann - Richard Neutra
-
Jasper Johns - Bandera
Flag és una pintura encàustica de l'artista nord-americà Jasper Johns. Creat quan Johns tenia 24 anys, dos anys després de la seva baixa de l'exèrcit dels EE. UU., Aquesta pintura va ser la primera de moltes obres que, segons Johns, es van inspirar en un somni d'una bandera d'EE. Més conegut. -
Roy Lichtenstein - Noia Plorant
Les llàgrimes, el sentiment, de color blau, envoltades del groc materialista dels cabells, i del vermell apassionat dels llavis. Una vinyeta de còmic transformada en art, un art que recull l'emoció d'un instant. L'exotisme de la imatge, contrasta amb la dolcesa de la llàgrima, que ella intenta eixugar-se amb suavitat. -
Duane Hanson - Carro de la compra
La visió ens sembla grotesca i vulgar, molt allunyada dels models heroics de l'passat que presenten a l'ésser humà en les seves facetes més transcendents, cosa que des de l'art de l'realisme al segle XIX havia estat deixat de banda per representar a la gent en tasques habituals, pròpies de la seva condició i cultura. Aquesta dona és una anti-heroïna. -
Robert Smithson - Espiral Jetty
La gegantina escultura Spiral Jetty de l'artista nord-americà Robert Smithson està emplaçada al desert d'Utah. El material emprat per a realitzar-van ser unes 5.000 tones de blocs de basalt negre. Va ser construïda en 1970, emprant potents màquines per al moviment de les pedres. -
Psicosis - Alfred Hitchcock
-
Josep Lluis Sert - Fundació Miró
D'estructura racionalista amb trets mediterranis -pati central, terrat a la coberta i lucernarios-, l'edifici de la Fundació Joan Miró és, sens dubte, un dels exemples més destacats d'arquitectura racionalista a la ciutat de Barcelona, però és sobretot una obra d'art de dos creadors irrepetibles i una de les icones culturals de la ciutat, en què es fusiona art, arquitectura i paisatge. -
Primer capítol de The Simpson