Rembrandt van rijn   self portrait   google art project

Rembrandt

  • Filòsof en meditació

    Filòsof en meditació
    Es el títol tradicional però apòcrif del quadre. Tal com suggereix la primera font coneguda, un catàleg de vendes de 1738, el tema original és probablement "Tobias i Anne esperant el retorn del seu fill" (vegeu la secció El tema a continuació). El plafó està signat “RHL-van Rijn” i datat l'any 1632, per tant, en el moment en què l'artista va deixar la seva Leiden natal per establir-se a Amsterdam .és un quadre conservat al Museu del Louvre
  • Lliçó d'anatomia del Dr. Nicolaes Tulp

    Lliçó d'anatomia del Dr. Nicolaes Tulp
    Es tracta d'una pintura a l'oli sobre tela, que fa 169,5 centímetres d'alçada i 216,5 cm d'amplada. Actualment es troba al Mauritshuis de La Haia.
    Va ser el primer retrat de grup pintat per Rembrandt, que tenia llavors 26 anys. El va encarregar el gremi de cirurgians, dels quals el doctor Nicolaes Tulp, famós metge d'Amsterdam, era un representant eminent. Un quadre de característiques similars havia estat pintat per Keyser el 1619.Actualment es troba al Mauritshuis de La Haia (Països Baixos).
  • La tormenta en el mar de Galilea

    La tormenta en el mar de Galilea
    La pintura muestra uno de los primeros milagros de Jesús, concretamente el narrado en el evangelio de San Marcos, capítulo cuarto, cuando Jesús calmó las aguas en una tormenta en el mar de Galilea. se exhibía en el Museo Isabella Stewart Gardner de Boston, Massachusetts, Estados Unidos.
  • Flora

    Flora
    L'obra d'un quart de mida natural va ser pintada a Amsterdam, durant un període en què el jove artista estava experimentant un èxit primerenc. Es va casar amb Saskia el juny de 1634, i va fer diverses pintures d'ella amb la disfressa de personatges d'antics mites, similars als seus altres retrats de personatges ( tronies ).
  • El festí de baltasar

    El festí de baltasar
    En el quadre, el fill ha tornat a casa en un estat desgraciat després de viatges en què ha malgastat la seva herència i ha caigut en la pobresa i la desesperació. S'agenolla davant el seu pare en penediment, desitjant perdó i un nou lloc en la família, després d'haver-se adonat que fins i tot els servents del seu pare vivien millor que ell
  • El sacrifici d'Isaac

    El sacrifici d'Isaac
    El motiu bíblic reprodueix una escena del Llibre del Gènesi (capítol 22) quan Déu va provar la fe del patriarca Abraham i li va ordenar que sacrifiqués el seu únic fill Isaac a la muntanya Moriah . A l'últim moment, però, va aparèixer un àngel i va anunciar: "No deixis que la teva mà toqui el nen i no li facis res, perquè ara sé que temes Déu". Al mateix temps, va aparèixer un moltó que Abraham va sacrificar.forma part de les col·leccions de l'Ermitage de Sant Petersburg .
  • El cavaller polonès

    El cavaller polonès
    Quan Zdzisław Tarnowski va vendre el quadre a Henry Clay Frick el 1910, hi va haver consens que l'obra era del pintor holandès Rembrandt. Aquesta atribució ha estat disputada des d'aleshores, alguns l'atribueixen al seu alumne Willem Drost , encara que els qui la disputen romanen en minoria. Es conserva a The Frick Collection de Nova York 1 .
  • Homer

    Homer
    L'obra va ser encarregada per l'aristòcrata sicilià Antonio Ruffo de Messina. El mateix noble va ordenar a l'esmentat Aristòtil el 1653 ... El 1661, Rembrandt va enviar el llenç a Sicília per obtenir l'aprovació de l'ordenant. L'aristòcrata va enviar l'obra un any després. A causa dels retards econòmics, el mestre va completar Homer el 1663 i el va tornar a enviar al client.L'obra va ser cedida a la Royal Picture Gallery Mauritshuis, i el 1946 va passar a ser propietat de la galeria.
  • La núvia jueva

    La núvia jueva
    A la pintura, se li donà el nom actual a primers del segle xix, quan un col·leccionista d'art d'Amsterdam va identificar el tema com el d'un pare jueu que atorga un collaret a la seva filla en el dia del seu casament. Aquesta interpretació ja no s'accepta, i la identitat de la parella és incerta.[1] L'ambigüitat és sobretot per la manca de context anecdòtic, i deixa només clar el tema universal de l'amor d'una parella. Està exposada permanentment al Rijksmuseum d'Amsterdam.
  • El retorn del fill pròdig

    El retorn del fill pròdig
    En el quadre, el fill ha tornat a casa en un estat desgraciat després de viatges en què ha malgastat la seva herència i ha caigut en la pobresa i la desesperació. S'agenolla davant el seu pare en penediment, desitjant perdó i un nou lloc en la família, després d'haver-se adonat que fins i tot els servents del seu pare vivien millor que ell.