autobiografia

El meu naixement
    Vaig néixer per cesària a la clínica del Remei, en Barcelona.

Bateig
    Quan tenia 6 mesos em van batejar

Caravana
    Als 2 anys o menys vaig anar amb caravana a fer una ruta pel nord d'Espanya.

Natació
    Estava apuntada a natació als 3 anys, però ho vaig haver de deixar per una malaltia.

Colegi Els Cossetans
    Als 3 anys vaig entrar a P3 en l'escola d'Els Cossetans, aquesta va ser la meva escola durant tot infantil i primària.

Creuer
    Als 3 anys també vaig anar a un creuer pel Mediterrani amb tota la meva família per part del meu pare.

Andorra (I)
    Per primera vegada vaig anar a la neu, tenia només 3 anys.

Tenerife
    Diria que va ser la meva primera anant en avió. Tenia 4 anys quan vaig anar de vacances a Tenerife.

Artritis reumatoide
    Quan vaig tenir quatre anys em van diagnosticar artritis reumatoide, vaig haver de passar moltes proves i anava al metge quasi cada mes. Aquesta malaltia feia que el meu genoll s'inflamés i perdia tota la mobilitat de la cama.

Primera vegada en avioneta
    El meu pare es va sacar el títol i moltes vegades anàvem amb ell a l'avioneta.

Videojocs
    Quan tenia 6 em van regalar per Nadal la Nintendo 2ds, això em va marcar molt perquè a partir d'aquell moment em van agradar molt jugar a videojocs.

Port Aventura (I)
    Per primera vegada vaig anar al Port Aventura, em va agradar tant que anàvem quasi cada any a l'estiu.

Ball
    Als 9 anys vaig començar el que seria el meu hobby pels següents 5 anys, vaig començar en una acadèmia de ball fent hip-hop.

Paris
    Vam anar a Disneyland Paris quan tenia 10 anys. Aquest viatge em va marcar molt, ja que va ser un viatge per sorpresa. Els meus pares em van dir que anàvem a Madrid, però no va ser així i en aquella època em feia moltíssima il·lusió anar a Disneyland.

Lanzarote
    Segona vegada anant a les illes Canàries, aquesta vegada més gran.

Naixement de la meva cosina
    Va néixer la meva cosina Vera.

Anaprode
    Aquest va ser el nostre primer concurs nacional de ball, vam guanyar el 2n premi.

Primera competició
    Poc després del concurs (Anaprode) vam tenir la nostra primera competició de hip-hop, encara que no vam guanyar res va ser una experiència inoblidable.

Graduació 6é
    Després de la graduació em vaig separar de molts dels meu amics que van formar part de tota la meva infància i només em continuava parlant amb 3 persones del meu antic grup.

ESO
    Començo en un col·legi nou, una nova etapa que marca la meva vida. Al principi ho vaig passar una mica malament, ja que com era nova no coneixia a ningú, però al cap dels dies em vaig adaptar ràpidament i vaig estar més tranquil·la.

Grècia
    Vam anar de vacances a Grècia i diria que van ser les pitjors vacances de la meva vida. Primer vam començar el viatge amb un vol que anava amb retard. Dos dies després el meu tiet es va posar malalt i va estar ingressat a l'hospital, vam haver de canviar tots els nostres plans. I l'últim dia quasi m'atropellen.

Andorra (II)
    Aquesta va ser la meva primera i l'última vegada esquiant, no em va agradar molt.

Menorca
    Probablement, les meves pitjors vacances després de Grècia, ens van anul·lar el vol ens vam quedar 14h dins de l'aeroport i, el tercer dia em vaig posar malalta.