AUTOBIOGRAFIA

EL MEU NAIXEMENT
    Un dissabte a la tarda els meus pares i el meu germà anaven nerviosos de camí a l'hospital, el meu germà era a la sala d'espera amb els meus avis els quals estaven molt ansiosos per veure'm, a les 18.00 per fi vaig arribar al món.
  • VAIG APRENDRE A CAMINAR

Després de diversos dies caminant agafada a taules, sofàs hi ha tots els mobles de la casa per aconseguir moure'm per la casa, un any després del meu naixement vaig aconseguir aprendre a caminar.
  • VAIG COMENÇAR A PARLAR

Quan vaig fer els dos anys vaig començar a dir paraules soltes, poc temps després ja formulava frases llargues

FUI A LA NEU PER PRIMERA VEGADA
    La primera vegada que vaig anar a veure la neu va ser que els meus pares em van portar al poble de la meva tia, vam anar d'excursió fins allá i jo vaig estar jugant amb la neu.

VAIG COMENÇAR LA GUARDERIA
    Vaig començar la guarderia amb 2 anys i nou mesos, a la Marina. Aquí vaig conèixer la majoria dels companys que tinc actualment, entre ells, la meva millor amiga Raquel.

VAIG COMENÇAR EL COL·LEGI
    Amb 3 anys i 9 mesos vaig començar P3 al col·legi Sant Gabriel.
  • VAIG APRENDRE A MUNTAR AMB BICICLETA

Aquell any em van comprar una bicicleta de color lila, primer vaig començar a muntar amb 4 rodes, uns mesos després vaig aprendre a anar amb bicicleta només amb dues rodes.
  • EM VAIG APUNTAR A UNA ACADÈMIA DE BALL

Quan era petita m'agradava molt ballar i fer balls amb les meves amigues. Per això els meus pares em van apuntar a una acadèmia de ball de l'associació del Grup Sant Jordi, anàvem molts amics i amigues del barri.
  • PRIMERA MASCOTA

La meva primera mascota va ser un hamster mascle que es deia Rus, es portava molt bé al principi i es passejava en una bola de córrer per tota la casa, al final va començar a mossegar quan el treiem de la gàbia.

PORT AVENTURA
    Vaig anar a Port Aventura per primera vegada el 2014, al principi vaig passar una mica de por perquè em fan por les altures però a poc a poc se'm va anar oblidant i me'l vaig acabar passant genial. Em vaig muntar en moltes atraccions en les quals mai no vaig imaginar que em muntaria

VAM TENIR EL PRIMER COTXE A CASA
    El 2015 vaig aconseguir convèncer el meu pare perquè s'intentés treure el carnet de conduir i al final ho va aconseguir i vam tenir el nostre primer cotxe.

LA MEVA COMUNIÓ
    La comunió la vaig fer el 20 de maig de 2017, vaig convidar les meves amigues de classe i la meva millor amiga Aroa. Va venir tota la meva família, ens ho vam passar molt bé i va fer un dia molt bonic.
  • VAIG COMENÇAR L'ESO

Al setembre de 2019 vaig entrar a primer de l'ESO, ens van canviar de classe i em va tocar amb persones amb qui mai havia anat abans a classe. Vaig reforçar amistats i en vaig fer noves.

PRIMER VIATGE EN AVIÓ
    El meu primer viatge en avió va ser el 2019, a Menorca, va ser tan tard pel fet que no em vaig atrevir abans a pujar-me en avió perquè em feia por. Ens ho passem molt bé i tinc molt bons records de Menorca.

MORT DEL MEU PARE
    Quan anava a sisè de primària va morir el meu pare, des d'aquell dia va canviar la meva vida per complet, ja que es va esfonsar un pilar molt important de la meva vida.
  • PANDEMIA

El 2020 hi va haver la pandèmia de COVID-19, com tots sabreu, em va afectar molt però també em va ensenyar moltes coses.

CONEC EL MEU GRUP D'AMICS
    El 2021 per casualitats de la vida vaig conèixer un grup, el qual mesos més tard es va convertir en el meu grup d'amics, els que es veuen a la foto els coneixia abans i els considero com de la meva família.

VIATGE A GRAN CANÀRIA
    Aquest any hem anat a Gran Canària, l'illa és preciosa, vam anar a visitar les Dunes de Maspalomas. La gent és molt simpàtica i amable, i el clima era ideal.